Shoot me

Mailade precis över hela mitt projektarbete i både indesign & pdf så jag enkelt kan skriva ut det imorgon! =) Trodde aldrig i hela mitt liv att jag på något sätt skulle lyckas pussla ihop allting och få ett resultat. Men pah, förvånar visst mig själv haha! ; D

Känns SJUKT gött! Men det kommer kännas 1ooo gånger bättre imorgon efter nationella skriftliga i svenska b & när jag har lämnat in projektarbetet! Längtar till den känslan, haha.. Men yes.. Har fortfarande nationella kvar. Hjälp är mitt enda ord =/ Känner mig inte överhuvudtaget säker på något jag ska skriva om eller vad som helst.. Herregud.. Vet inte alls hur det ska gå. Får väl tänka: it is what it is!

Iaf så gick det bra i Alingsås idag. Var där 8:5o, fick komma tillbaka halv 4 & pröjsade 29o kr. Helt okej med mig. Fast såklart att det är lite surt att dom där 29o kronorna hade kunnat ligga i min ficka istället & bli spenderat på annat. Men vad ska man göra? Bara att gilla läget när sånt händer.. Är ju som sagt tvungen att ha den grejen för mina tänder så kan inte klaga emot precis..

Men ayah, nu ska jag tvätta bort sminket, byta om & lägga mig i sängen snart.. Hoppas jag somnar inatt, men det tror jag nog hehe.. Så trött som jag är.. Talk to you tomorrow! =) Goodnight!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0