Spin me round again

Hejhej cupcakes =)

Otroligt seg dag idag, såklart med lite försovning. Har fått så sjukt svårt att komma upp på morgonen nu för tiden! Men jag har mina aningar om vad det kan bero på, haha.. Hade iaf mina två lektioner, fett trista var dom men måste man så måste man. Fan, kom precis på att jag glömde gå till engelskaläraren som skulle ge mig adressen till toffeltestet!! M-å-s-t-e komma ihåg det imorgon!

Annars då? Sitter just nu och äter mackor med nutella på och dricker te, namnam! & självklart så sov jag två timmar förut, från halv 7-halv 9. Not good! Var så sjukt trött bara, men nu är ju problemet att jag är mycket piggare och sen när jag väl ska sova kommer jag inte kunna somna! =) Bra jobbat, haha!

Jaja.. Nu ska jag kolla på The City - I'm sorry Whit..

erinerinerin!

Nightynighty ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0