That doesn't matter, it's good anyway

Hejhopp.. Är hemma ett par timmar nu, sen bär det av igen till sötisen för att kolla på match =) VM-kval mellan Portugal & Sverige ju. Tradition! Kan inte tänka mig att missa matchen! Alla gamla minnen som blommar upp, ååh =) Fan. Nu saknar man huset och pirrefirre, haha! Somrarna vid huset alltså... =) ♥

& nu är det tacos, såklart! ; D Sen ska jag ut med hunden. Vi är vänner idag igen. Fyfan igår alltså. Precis innan jag skulle iväg. Höll på att slå ihjäl skiten.. Haha nej okej jag skulle aldrig någonsin kunna göra det mot honom, men faaan vad arg jag var! Tårarna bara sprutade och svärorden flög ut ur munnen som aldrig förr! Trodde allt skulle gå åt helvete med mina tänder och allt igen. Men ayah, ska kolla hur dom beter sig nu tills på Måndag och första grejen jag ska göra är att ringa till Alingsås och be dom fixa det igen. Sen hur lång tid det tar & eventuell betalning får man väl bara acceptera.. Jävla surt läge bara. Är mest arg på mig själv ifs.. Men nej, nu är det bara positiva tankar & känslor! Igår var igår..

Sen efter maten ska jag ut med honom i solen & så köper jag godis till ikväll, nam nam! Ha en riktigt bra Lördag! =)

No one else will have me like you do
No one else will have me, only you




trees
2009-03-30 @ 23:48:45

sjukt snygg paljettdress(?) eller vad det är hon har:)

Andréa
2009-04-02 @ 18:35:11

snygg bild på Lindsay =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0