Uppskjutaren nr 1

Now I'm home.. Tack & lov säger jag bara. Dagen började så fint med lite sol & skinnjacka. Men övergick i snö. Hur länge ska detta hålla på!? Grr.. Hur mycket jag än vill återvända till brädan och fetmycket snö så vill jag samtidigt ha sommar!!

Aja.. Här hemma har jag mumsat på Aladdin och kollat tv. Har inte pluggat till provet som jag har imorgon, nejnej =) (Skulle egentligen ha det 345 veckor sedan..) Så duktig är jag, haha!

Hm. Vet faktiskt inte alls hur jag ska göra =/ Om jag känner mig själv så kommer jag försöka mig på en eller två sidor men inte komma långt alls pga:

a; jag kommer läsa men inte förstå något och bli arg på mig själv, vilket resulterar i att jag kastar boken åt sidan.
b; jag kommer somna med boken på ansiktet.
c; jag kommer kolla på den, skratta högt och titta lite på någon tvserie istället.

Någon som anmäler sig frivilligt till att lära mig psykologi på max en halvtimme? =) Mer tid vill jag inte lägga på den skitkursen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0