I want hunky

Aah skola.. En ren fröjd när det är sol ute & klarblå himmel.. Vill till stan nu!! Eller nej, helst av allt vill jag någon annanstans, but not gonna say where cause that's private...

Så ja, skoldagen har varit nödvändig. Blogg & msn.. Jag kan inte jobba i skolan, är så fkn kass på det. Jag måste sitta hemma med datorn i knät, tv:n på, kaffe på bordet & musik på datorn. Då kan jag jobba, haha! ; D

Pah, min sjal luktar nam nam!

- Loverville...

Nu efter skolan ska jag till sömmerskan & sen in till stan igen för att gå på öppet hus med mammi på KY-Akademin! =) Art Director, that's my thing haha! Så jaa.. & hoppas att det går att tillgodoräkna en termin utomlands, hade varit så mycket bättre! Fast även om det inte går så hade jag ju ändå åkt till the u-s and a men det blir både lättare och bättre om jag får tillgodoräkna..

Aja.. Ha en bra dag iaf, ska läsa lite fler bloggar nu haha =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0