I don't wanna do this

Är i skolan & ska börja pilla med ett kreativt cv. Lite smårolig uppgift men hade jag varit arbetsgivare hade jag inte velat se massa bilder och olika färger & former på någons cv. Ett cv ska ju vara rätt enkelt att läsa, det ska gå snabbt att kolla igenom. Stilrent helt enkelt. Ayah =) Vi får se hur det blir..

Ååh jag hatar såna morgonar som denna idag. När man måste pallra sig iväg till skolan istället för att ligga kvar hos någon.. Är så sjukt trött på skolan så det finns inte.. Vill bara skriva klart mitt projektarbete, lämna in det & sen ta studenten. Kan man få göra så? Typ ta snabbkurs, haha! Men 69 dagar borde väl gå fort, eller hur? =) & så dessutom är det påsklov om mindre än två veckor. Det gillar vi! Jag vet iaf redan nu hur den ska spenderas! Ser framemot det riktigt mycket! =)

Förresten så var jag off för hade världens springdag igår, haha.. Först var det ju skola som gällde, hade mitt nationella i svenska. Gick jättebra =) & efter det och skolan åkte jag till sömmerskan. Min klänning är heeelt underbar! & den är inte ens klar än.. Sitter som en smäck, färgen är perfa & modellen likaså! Det som ska fixas nu är urringningen, längden & urringningen med bandet i ryggen + pärlor på bröstet =)
Efter sömmerskan var det solarium som gällde, SUPERskönt! ; D Jag älskar verkligen att sola! & efter det så åkte jag in till stan. Gick där typ en halvtimme & sen åkte jag till sötisen! =) Perfekt!

Men nu måste jag pilla vidare med mitt cv. Stilrent, enkla ljusa färger ska det iaf vara.. Sen är jag nöjd!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0