Freak with you

För första gången sen typ.. december (?) har jag målat mina naglar i en annan färg än svart! Blev någon skum rosa färg som för tillfället får mina händer att se sjuka ut. Precis som rosa ögonskugga får hela mig att se sjuk ut, haha! Men det är ju ifs en vanesak.. Men nu går vi mot ljusare tider - SOMMAREN.. Okej då. Först kommer våren.. Men iaf ; D Så ljusare tider = ljusare kläder, hår, naglar, humör, tänder, you name it! Allt förutom huden ska vara liiight! =)


pretty bitch, lights o n
ugly bitch, lights o f f


Märks det att jag är glad nu? Haha! Var ju som en tjej skrev i en blogg.. Man kan vara jätteledsen och bara gråta över absolut ingenting speciellt vissa dagar.. Helgen & förut idag var en sådan för mig. Men sen så kan man ju också vara superglad över ingenting speciellt också! & det är vad jag är nu.. Eller ifs, det är nog småsaker som gör mig såhär glad. Me likey! =)

Våffeldagen imorgon förresten! =) Blir våfflor i skolan & jag och emma ska äta minst två gånger för det, haha!

jadyn maria ft flo rida - villain ♥
ALLA nuvarande låtar från flo rida är grymma så var beredda på ett sjukt bra album som släpps snart! april tror jag det var =)

Nu; softa runt lite mer på nätet, ta bort mitt smink, borsta gaddarna & dra mig till sängen.. Nighty! =)


DJ - show me some sympathy




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0