Seg och pluggfylld kväll

Sitter med svenskan nu ikväll igen, såå jobbigt! Har lyckats få mitt tal att bli ca 3:5o nu men det behöver ju vara mellan 4-6 minuter.. Good luck chuck =/ Skriver på mitt PM också, fett jobbigt.. PM är äckligt svårt & nästan svårare än själva talet, haha! Ayah, men det kommer säkert gå bra...
... NOT!

Så hur var dagen idag då? Helt okej. Började sent, hade filosofi (salaklärare), sen lunch som var min frukost. Gott med falukorv och potatismos till frukost, haha! ; D & sen så brukar vi ha psykologi men idag fick vi jobba med projektarbetet istället vilket resulterade i katastrof för mig. Min data som jag så fint låste det första jag gjorde på morgonen, var "avstängd" så någon annan tog den. Fanns aboslut ingen annan data heller för tvåorna hade redaktionsdag & mediaverkstan var fullknökad. Iaf så fick jag en data tillslut men eftersom att den var i mediaverkstan kunde jag inte jobba alls för alla skriker halsen av sig där & dessutom jobbar jag sktikasst i skolan.. Sen tog jag min polskalektion en halvtimme tidigare. Sen hem! & så mötte jag upp en biljettsäljare på stan och köpte 3 biljetter till Club Deep Pulse som ska vara i april! =)

Slutsats: imorgon tar jag med mig min EGNA dator till skolan, haha!

Ayah.. Desperate Housewives om ca 1o minuter så ska kolla på det. Sen ska jag försöka skriva mer på talet & sen försöka lägga mig =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0