This is fkn extreme

Daamn jag börjar bli gammal, har ju ont överallt haha! & så är jag supertrött nu men har noll lust att lägga mig! Fun with Dick & Jane är ju på trean nu men den har jag sett 1o gånger..

Tänker bara på ett par grejer, en av dom är såklart att jag ska till Borås imorgon! Why? För att komma ett steg närmre Torsdagen & lyckan jag har väntat på i lite mindre än två år! Är självklart lite nervös men det är ju bara normalt.. Vet ju inte till 1oo% hur det går till osv men det blir nog bra! Så ja, på Torsdag försvinner min bästa vän men även min värsta fiende, haha..

Ska nog läsa någon tidning eller kolla någon film/serie på datorn tills det blir lite senare så att jag kan få somna..

Time flies when you are having fun

hunkyhunky



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0