You can be a sweet dream or a beautiful nightmare

Kollar på "jag vet vad du gjorde förra lördagen". Sjukt kul program! =) Dom hypnotiserar i så roliga situationer & personens svar är ju bäst.. Som förra veckan.. Haha, han spelade golf fast med innebandyklubba, tog sats och smällde iväg bollen.. Sen kommer jag inte ihåg om han träffade något/någon eller hur det var. Men han gömde iaf klubban under mattan typ, haha! Såg så sjukt kul ut! Eller när han skulle sjunga på ryska & kunde ingenting, sjöng vodka & sånt istället haha! ; D

Nu måste jag börja skriva mer på projektarbetet. Kommer bli många sena nätter fram tills Onsdag, men vad gör man inte? Det är ju ändå påsklov nästa vecka så man får väl lägga extra krut nu, haha! Men det går iaf bra! =) Längtar bara så sjukt mycket till lovet! Allt kul händer ju då och man har all tid i världen på sig. Gå upp sent, inga måsten, inget plugg, bara umgås med personer man tycker om & förhoppningsvis massa sol! =)

I was lonely only I didn't know it
I was so sad only I didn't show it
You came like the sun breaking through the clouds
And I found you're what I couldn't live without

Aja.. Nu ska jag börja med projektarbetet iaf. Har haft mitt roliga i helgen & nu är det tillbaks till verkligheten.. Trååkigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0