Äntligen är den borta!

Light me up, put me on top let's falalalalalalala..

Mina tänder är så fina och släta, känns helt sjukt!! Det är alltså tandställningen som är borta!! Var så pirrigt när hon knipsade av allt, ååh! Men nu är det gjort. Ska ifs tillbaka dit vid 15:oo för att fixa en till grej. Har ju ingen tand på ett ställe så ska få en tillfällig lösning innan dom fixar allt på riktigt i Borås.. Lite jobbigt kanske att åka dit igen, det är ju inte precis nära. Man får först ta tåg och sen buss.. Men iaf, lika bra att åka dit och få det gjort! Tar ju ändå inte lång tid så kommer komma hem tidigt med =)

Har som vanligt inte gjort något idag i skolan. Sa ju att jag kan bara koncentrera mig när jag är hemma. Har extremt svårt för det i  skolan =/ Tyvärr..

Ayah.. Drar med tungan över tänderna hela tiden, haha! Kan inte låta bli, känns så konstigt..

Okej, detta blev ett fkn tråkigt inlägg men jag har inget speciellt att säga.. Ska iaf dra mot tåget nu =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0