L.A. Candy

Nu tycker jag allt att det kan bli den 16e juni så att den första boken i en serie på tre stycken släpps! Ifs släpps den i USA den 16e men man kan ju alltid beställa via nätet =) Annars kommer det ta evigheter tills den kommer till Sverige.

Den kommer iaf handla om en 19 år gammal tjej som heter Jane Roberts och hur det är att komma till Hollywood medans man är med i en TV show. Alltså kommer den handla om Laurens liv i grund och botten, men dom byter helt enkelt ut namn osv. Samma sak med Nicole Richies bok - som förövrigt är så sjukt bra!! Var fast från första stund och kunde inte sluta läsa den! Älskar såna självbiografier av kändisar, fast dom påstår alltid att det inte handlar om deras liv fast alla vet att det gör det ändå, hehe ; )

Jaja.. Kom precis ut från duschen så nu ska jag fixa i min garderob. Sånt jäkla liv där inne eller. & angående kläder - från min & mammas konversation imorse;

(mammi) - Jag står inte ut med att ha mina kläder sådär tätt ihoppackade och att aldrig köpa nya plagg.
(lilla jag) - Jag står inte ut med att använda samma kläder tre gånger!

Haha ; D Nepp, men nu ska jag iaf fixa där och sen måla naglarna =)

Look at my shoes, watch them walk away...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0