Dagen efter

Oookej, vadå trött? Var hemma i okej tid igår natt, innan 3.. Hade det sjukt ball! Snacka om minnen från förra gången - afasi & filthy! Men varje gång har sin charm.. Igår var nog det värsta att vi fick vänta i typ två timmar (mer?) på att dom skulle öppna dansgolvet & baren där nere..? Sjukt segt!! Men sen när vi kom ner var det iaf jättekul! =)

Hahaha & den tjejen som kom fram tills oss & sa; hej tjejer, jag ser att ni inte dricker något så här har ni och blablabla.. Min pappa dog när jag var 1o & han var typ miljonär så jag fick ärva massor så vill ni ha något bara säg till! Helt störd var hon ju.. Men aja, finns det såna människor som vill spendera alla sina pengar på utekvällar (om det ens var sant) så varsågod.. Vi behövde inte henne under kvällen iaf.. Bartendern var ju riktigt schysst och gav oss tre shottar var gratis, utan att vi ens sa något!? Lite skumt var det allt, haha.. Men aja.. Ingen fara skedd =)

Så vad händer idag då? Lite segt att jag måste vara hemma och passa hunden. Känns som sagt fkn konstigt att vara hemma en helg. Har ju inte varit det på flera månader! Men hunden måste passas för mammi är hos sin kompis & firar henne.. Det jobbiga är ju att det är 1o grader i skuggan ute & jag har ingen som bor nära mig som jag bara kan dra ut med, antingen på stan eller i parken eller vad som helst. Lagom trist =/ & själv vill jag ju inte gå.. Grr.. Så får väl helt enkelt vara hemma en fin dag som denna, KUL!? Äh denna helgen känns ju fucked up förutom utgången igår! Hade det inte blivit någon utgång så hade det varit ännu värre.. Jag vill bara en enda sak just nu men nejneej, det går ju inte =/

Gonna button my lip so the truth dont slip ♥




allt om the hills
2009-03-21 @ 16:34:58

åh vad kul söt :) tack söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0