Hur trött?

Ta mig till sängen nuuuuuuuu! Är så fkn trött så jag tror jag ramlar av stolen. Sover med öppna ögon.. Det jag läser (förutom bloggar) tar jag inte till mig, orkar knappt lyfta mig upp och var och varannan minut gnuggar jag mig i ögonen..


SÖMN!

Ååh bara för att vi har vääärldens godaste paj hemma förresten. Åt den igår innan jag åkte till sötisen =), för övrigt därför mitt bloggflöde bara slutade helt.. Aja, tillbaks till pajen. Det är hallon & blåbär tillsammans med en alldeles perfekt pajdeg och mycket vaniljsås, namnam! Fan vad jag ska äta på den när jag kommer hem.. Fast helst av allt vill jag inte hem av olika orsaker. Har inte ens någon nyckel kvar =) & vi ska tydligen flytta. Eller ja, det visste jag tidigare men igår var det klart att nepp. Nu måste vi verkligen flytta. Det är faktiskt tragiskt när man måste hitta bostad fast man inte vill. Den enda lägenheten jag vill bo i är den vi var och kollade på fast som vi inte fick.. Eller ja, någon i det området iaf för det var riktigt fint där och alla lägenheter är ju snarlika så why not? Men nene, våran vanliga otur =)

Nee fyy.. Nu sitter jag seriöst och lutar mig i ena handen och skriver bara med den andra. Hur trött? Jääävligt trött!!


Ayah, talk to y'all later! =)


p u s s y d o l l . s e
2009-03-02 @ 14:31:09

Sv; Ahw tack tack ^^ Allt bra med dig idag?

Johanna
2009-03-02 @ 17:56:57

Haha, ush för Patille Johnny's alltså. Gah jag är med cp trött. Eller jag var inte så farligt i skolan men nu när jag kommer hem så är man helt slut. Ush, tänk ons, tors, fre. Vi kommer typ vara döda! LÄTT att vi köper Kebabpizza :)

Johanna
2009-03-02 @ 17:58:09

OJ! Flytta, varför detta? jobbigt när ni bor så bra som ni gör!

p u s s y d o l l . s e
2009-03-02 @ 19:22:32

Sv; Ahh då förstår jag att du är trött! :o Jag är också trött, men jag sov lite mer än en timme i natt :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0