You pulled the trigger of my love gun

Nu är jag glaaad igen! =) Denna dagen var lite småjobbig.. Bland annat på filosofin (salaklärare), & sen så tänkte jag på vissa saker då och då, det oförberedda engelska c provet - vilket ifs gick rätt bra.. Men jaja, nu är allt som bortblåst och jag är glad igen! =) Så nu hoppas man bara att allt annat denna vecka går vägen, haha!

Måste skriva mitt tal som jag ska ha på onsdag, har ju nationellt prov i svenska b. Så segt =/ Men det måste ju göras, även om ämnena är tråkiga och jag inte har någon aning om vad jag ska skriva.. Ayah. Sätter igång med det snart.. Kan bara inte sluta tänka på en sak, ååh! ; )

Har kollat mycket på Johan Glans under helgen & här är en grej som fick mig att skratta hur mycket som helst, ifs skrattar jag hysteriskt åt alla hans skämt men detta i början tar fan priset.. Haha & sen när han står där & typ pratar med sig själv ; D




Nepp, men svenska var det som sagt..


Sophy - What U See Is What U Get.
2009-03-23 @ 18:59:26

han e sjukt rolig den där glans :p

Cristian
2009-03-23 @ 19:12:58

Haha, Jo.



Men så brukar jag göra med mina inspelningar. Sjunga in dem - Lyssna på dem en gång kanske - och sen gömma dem i typ datorns mörka vrår. Haha :)



Fast nu på sistone har jag ju laddat upp dem på bloggen - så då är man tvungen att höra sig själv ibland. Egotrippat? Kanske! :) Men man tröttnar i längden.



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0