Don't judge me, I've already judged you

Nu sitter jag här igen, i natten typ.. Har kollat på Eurovision del två med mammi & läst bok. Sov hann jag också med.. Låter som en förjävla bra kväll alltså..

... - märk ironin ; )

Sometimes, you do not have the strength to continue and fight.
But your memories will remind you, and you will find that you are fighting for it again.
Only that this time, you do it a little harder than last time.
Even if you thought you could not fight harder.
__________________________________________________________________________________________

Nu ska jag iaf lägga mig i sängen, fortsätta läsa & somna med bokjäveln på ansiktet. Dagen idag var inte min bästa dag heller & sånt reflekteras alltid över till kvällen/natten.. MEN!
Imorgon är en ny dag, nya tag!

Man måste acceptera att man har dåliga dagar ibland, för hur fan ska man annars veta när man är glad & lycklig..? Visst, det är ruskigt jobbigt att gå runt & ha en tryckande känsla inom sig men acceptera den, må lite dåligt, gråt eller prata ut om det om man behöver det & sen lägg dig.. Tro mig - man kommer må mycket bättre redan dagen efter! Been there, done that om vi säger så.

Nu taggar vi F-f-f-fredag & helg!
Galet jobbig & krävande helg ifs men det ska gå! Plugg, flyttning, städning & uppackning samt inredning & lite annat smått och gott - I hope =)

På tal om flyttning;
"- jag är en politisk flyyytning" - Sean Atcis pappa, haha! ; D

Nighty lovers!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0