Du höll ut länge men du föll tillsist

Pah vadå ont i magen? Har slukat cirkus 5 bitar tårta ; )
Tur att man går ut på världens promenad med hunden precis efteråt då...

Hahaha, ni skulle ha sett min värk - inte att leka med!

Aja. Kvällen igår efter mitt blogginlägg was very good! Bio som sagt, rätt bra film - lite smårolig sådär fast självklart är alltid ettan bäst. Men jag var glaad =) & sen blev det donken och skratt så jag inte kunde andas
- ungefär min vardag, haha! Me likey

& idag kom jag hem med blommor till lilla mammsen, sen så somnade jag ute på altanen medan vi väntade besök från min syster, bror, hans tjej & brorsans och syrrans pappa. Vi åt mat & TÅRTA såklart! =)
Och nu är jag här.

Kiss my tush bitch
- then get the fuck out of here






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0