Friday night

Jaha.. Då var detta sista kvällen här i Linné.. Lite småsorgligt är det allt =/ Men ska bli kul att få sin egna lägenhet & så.. Kommer ifs sakna området, att bo mitt i smeten, allt ljud & allt det speciella av stan. Man fäster sig nog vid varje ställe man bor på så detta är väl bara naturligt.

Var iaf i lägenheten förut en timme typ & städade.. & imorgon kommer brorsan, hans tjej & några polare runt 11-tiden för att hjälpa mig & mammi med flytten. Ikväll ska dock några fler saker packas ner, speglarna i mitt rum & stereon.. Sen lite annat..

Men det får jag ta senare, hittills har jag bara softat framför talang. Köpte med sushi förut & åååh så gott det är!! Helt sjukt, riset är fan det bästa riset någonsin. Om ni inte har testat sushivarianten "inside out" - gör det! Svingod! =)

Nu ikväll hade jag bara tänkt att läsa lite mer i boken, äta något gott & bläddra igenom både frida & veckorevyn (gratisgratis!) som kom hem till mig igår =) Helt okej, lugn Fredagskväll..

But I miss you...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0