Godmorgon!

Uppe med tuppen ; )
Neej okej, kanske inte. Men det är trots allt en Lördag & mitt rum är jätteljust med tanke på att jag har två stora fönster & en altandörr så mysigt att vakna upp till solljuset =) Fast mer synd är det ju att solen går i moln precis hela tiden så det är verkligen ingen idé att lägga sig där, inte än iaf..

Idag ska jag bara vara hemma (inte vanligt för mig!) & jag har sååå mycket att plugga! Kom hem sent igår från brorsan för vi åt mat och allt där - orkade varken plugga eller uppdatera bloggen iaf. Fick inte heller med mig några bilder =/ Det behövs typ ett usb på 16gb (!!) och eftersom vi inte har det så får jag väl ta bilderna senare på ett annat sätt. Vill ha dom nu iaf!!

Jaja, dags att ta på sig något & gå ut en runda med hunden.

pöss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0