Goodnight sweethearts!

Nu börjar jag känna mig trött.. Var ifs suuuperseg när jag pluggade förut vid 15-tiden & höll på att somna, fick verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna. But I did it!
& sen fick jag världens ryck, kollade på tv samtidigt som jag fixade fotbad & efter det fick jag ett ännu större ryck och började hålla på med rummet. Nu är det inte mycket kvar, såklart kläderna som ligger eehhe, i en enorm hög i en sån utdragsbar låda... & så typ lite småplock - upp med speglar (har en tillfällig), bestämma vart mina väskor ska vara, lägga ner grejer i lådor och organisera överhuvudtaget..  Men mysigare blir det allt! =)

& MÅSTE berätta om sjukaste grejen.
Jag & mammi satt och pratade allmänt i soffan.
Så typ sa hon: ååh ja då har du bal imorgon.. Vad var det ni skulle äta nu igen?
& jag: jaa men det står på biljetten... eeeh.. VAR ÄR BILJETTEN!?!?
och båda två bara flög upp, jag typ kastade ut hela lådjäveln där jag trodde den låg men hittade den inte! Blev helt lipig, ringde sötisen för att få stöd & tips (han har alltid så bra svar!) och mitt i samtalet så hittade mammi biljetten ändå!! Tur där säger jag bara!

Så kan det gå när man flyttar - akta er för viktiga saker/papper försvinner jättelätt! Även om man är bombsäker på vart man lägger allt, man vet faktiskt aldrig..

Men nu är det löst iaf =)
Aja.. Hade tänkt & dra mig till sängen nu, kolla på The Hills & Gossip Girl - missade båda & så har jag egentligen Desperate Housewives med men tar det på tv:n på söndag istället.

Natti

BAL IMORGON!! ; D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0