Hittar du Hugo? Where's Waldo?

Sitter i skolan & har gjort det sen 8:2o..
Hela klassen kollade på en film om samer förut, fast jag satt & spelade Where's Waldo. Så jävla klockrent spel! Tack vare pussydoll som jag hittade spelet.
Satt ju alltid på fritids & kollade i böckerna, älskade det verkligen! Så nu har jag suttit sen typ, halv 9 med avbrott för föreläsning & lunch.. Bra, skulle ju fan skriva på min engelska c uppsats haha! Äsch.. Idag orkar jag faktiskt inte bry mig - som alla andra dagar ifs men jaja, haha!


Nu slutar iaf redaktionsdagen snart, & då har vi engelska c.. Ska äta kaka & utvärdera kursen.. För idag är det sista engelska c lektionen någonsiiin! ; D Känn lyckan typ.. Även om jag har hundra grejer efter mig så spelar det ingen roll, för nu behöver jag aldrig mer sätta min fot på den lektionen! Fast ifs.. Så ska jag göra ett jävla prov idag som många andra också ska göra för att man väger mellan två betyg - undra vilka betyg jag väger mellan haha! Cambridgeprovet iaf =/ Tydligen jättesvårt.. Jaja.. Det får gå som det går.

Nu ska jag skriva ut några cv:n iaf.. Ska ju till några affärer efter skolan & dela ut mitt cv. Sen drar jag förmodligen till sötisen! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0