Kort update

Sitter just nu hos brorsan.. Sov ju här inatt för dom bor sjukt nära Valand där vi hade våran bal igår, som förövrigt var typ det bästa jag har gjort i hela mitt liv, haha! Nej, men kvällen var verkligen underbar & jag skulle inte tveka & göra om det. Bilderna kommer jag lägga in senare, måste få hem alla först & kolla igenom =)

Är nog här ett par timmar till, ska väl äta med.. Sen så ska jag iaf hem & fixa med rummet (fortfarande!!) & plugga lite måste jag göra med. Blöö, orkar inte! Men jag vill ju verkligen slippa tanken på att ha maaassor med grejer kvar att göra in i sista dagarna. Det är ju faktiskt bara 12 dagar kvar nu så varför inte vilja softa med gott samvete sista tiden!? =)

Jajaa.. Ska fortsätta läsa massa andra bloggar nu, ville bara uppdatera en snabbis här.

köss


rebecca
2009-05-22 @ 15:47:01

Ja, ska skicka alla till Emma senare på söndag när hon kommer hem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0