Monday evening

Nu är flyttningen verkligen på g =)
Har bokat flyttbil till Lördag 1o-14 & nu har vi bara typ, möbler, tv, radio, dator & kläder plus typ två koppar, två glas, två tallrikar kvar i lägenheten. Ska ringa & beställa allt med Comhem till nya lägenheten med. Pah, mycket man ska tänka på alltså.. Värsta är att man fan aldrig kommer fram till Comhem & när jag beställde via nätet förut funkade det inte, helt bull..

Har på Run's house i bakgrunden nu, mycket bra program ; D haha! Hade tänkt & antingen packa ihop mina kläder eller plugga.. Måste läsa lite papper & böcker.. Eller skriva mina uppsatser =/
... Elleeeer, så kan jag baka negerbollar! =)
Är ju tydligen negerbollens dag idag, haha! Men frågan är om jag pallar leta upp typ havregrynen & lite annat..? Ska tänka på det..

- take it easy. all we want is coffee..
- yeah, take it. it's yours.
- aand.. i'll have one of those.
- oh yes.
- by the way, what do you call those?
- we call them ni-ni-nii.. noo.. no, no! we call them.. wii.. wienerbröd! wienerbrods.
- oh no you don't..

; )





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0