Nattinatti

Nu är jag häär igen.. Superdupertrött & ska lägga mig i sängen snart.. Lycka till att somna säger jag bara! Tycker iiinte om att sova själv - har bevisat det för mig själv ungefär 1oo gånger. Det var mycket bättre igår natt, ösregn som smattrade mot rutan & kliandes sötisen på ryggen tills båda somnade. Perfa!

Nu är iaf hälften av våra flyttkartonger uppe i lägenheten, ska packas ner både det ena & det andra. Börjar med kläder vi inte använder, böcker, köksgrejer & sånt.. Kommer kännas konstigt att inte kunna kolla ner på Linnéplatsen på mina morgonrundor med Alex längre, & att inte höra allt folk & spårvagnar såhär nära.. Eller även såna irriterande saker som att höra varje gång någon stänger/öppnar hissdörren som låter som apa. Sen vissa platser - vissa sms/samtal/skratt&gråt.. Neej fy, nu blev jag för lipig här.. Ska inte skriva mer om det. Inte bara jag som movar mitt ass härifrån nämligen... =(

Imorgon; skola 8:2o-16:1o (skjut mig), sen snabbt som attan till stan/nya placet för att lämna in mitt cv på diverse ställen bla en skoaffär! ; D & sen efter det kommer det bästa på hela dagen! =) Ni kan nog lista ut det utan att jag behöver nämna något, hehe ; )

Ska dra mig mot sängen nu iaf, får se om jag lyckas somna.. Nattinatti!


my favourite stories, are my stories with you.
my favourite memories, are my memories with you.


Olivia
2009-05-06 @ 23:33:45

fin blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0