New location

& nu har vi flyttat..
Sitter i mitt rum mellan alla jävla kartonger, väskor som svämmar över med kläder & andra prylar.. Vet ju inte ens vart jag ska börja, så lat som jag är.. Beslutsångesten fyller i också, haha!

Anyway.. Gick upp skiiittidigt imorse, duschade, fixade mig, ut med hunden sen ställde jag mig & gjorde amerikanska pannkakor, nam nam =) Lätt min rätt nu, haha!

Har på voice på datorn nu, bara för att dom har tagit bort det från radion. Hur jävla kul är det då!? Mongon.. Istället spelas någon b-rock - me no likey likey =(
HAHA & nu sa dom att ni ska få höra nya låten från sean paul ; so fine. Men bara för jag har haft den låten i ett par veckor ; ) tack vare denna killen! =)

Hade iaf tänkt att sätta igång med rummet nu, någon ordning & reda måste jag iaf få. Sen ska jag fixa mina naglar med, dom har heeelt gått sönder sen igår så verkar inte bli långa naglar på balen =( Lite småtrist men fan såhär skabb tänker jag INTE låta dom se ut!

Ska iväg ikväll igen så får se om jag uppdaterar sen, men det tror jag nog =)

smack



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0