Not so glamourus when you're dead

Regnet började precis vräka ner här utanför, blöö väder..
Ifs gillar jag ibland när det regnar, typ när man ska sova med mysigaste, när man sitter i bilen, är hemma och kollar på film med massa gott eller när man pluggar =) & plugga är precis vad jag har gjort sen jag skrev förra inlägget, vilket var runt ett-tiden..

Känner mig jätteduktig, skrev klart engelska c uppsatsen. Fast egentligen finns det väl lite mer jag kan skriva men just nu kommer jag inte på något och dessutom måste jag nog lägga till lite fotnoter & kanske mellanrubriker om man nu skulle ha det, don't remember.. Aja.. Fixar det snart iaf & sen är det bara att maila iväg skiten och stryka över en grej i "to-do-listan"! =)

Mmh, hoppas det blir mat snart. Är lite hungrig nämligen..
& nu ska jag sätta fast några skåpsdörrar så det blir klaaart. Flytta är faktiskt rätt kul men fy så jobbigt det är att packa upp allting och se till så att allt är på rätt plats och så..
Har fortfarande (!!) mitt rum kvar, hahaha!
Har knappt varit hemma sen vi flyttade och när jag har varit det så har jag pysslat med annat. Så typiskt mig - på resande fot typ. Räcker ju med att kolla vad jag bär runt på hela dagarna i min väska. Världens praktiskaste grejer man behöver när man inte "bor hemma", haha! ; D

Not so glamourus...


kisses lovers'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0