One kiss and that spells trouble

Jävlar i min låda vad seg jag är & ont i ryggen jag har nu. Mina fingrar har typ sprungit över tgnbordet lite mer än senaste timmen - säkerhetspolitik, ja så kan det vara.

Fy för det & hoppas hoppas hoppas (!!) att jag klarar skiten imorgon. Skulle egentligen ha gjort provet jääättelängesen. Jag kom in, satte mig framför datorn, fick pappret med frågorna, kollade på dom, ställde mig upp, gick ut & sa till läraren: du, jag kan fan inte det här. Hoppas det är lungan.. & så gick jag.
Men imorgon - nej då är det sista chansen & det SKA gå!

Nu ska jag spela liiite & sen till sängen - fett trött & nanaaa..
- All I wanna do is myyyysa!

En stor stark & hotshot
Hur länge har det pågått
Skit i det, gonatt o sov gott







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0