Plugghäst

Är sååå stolt över mig själv!
Har skrivit 9 sidor på min psykologi-rapport & det kommer typ bli 10-11 sidor! Men eftersom jag har suttit mer eller mindre i typ sex timmar i sträck och skrivit så orkade jag inte mer för ikväll. Så nu tar jag det bara lugnt, spelar lite & kollar tv.

Lovade mig själv att detta skulle bli en pluggdag & att jag skulle få klart en grej idag & jag höll det - otroligt! Imorgon ska jag skriva klart det till 1oo% iaf och skicka iväg det till läraren, sen så ska jag börja på mitt andra stora arbete & få klart det med! I den mån jag kommer ihåg vad det var jag skulle skriva om iaf (har pappret i skolan). Känns gött nu att ha avklarat 2 grejer och imorgon kommer den tredje stora, sen är det faktiskt bara smågrejer kvar. Sen nästa vecka tar jag ju STUDENTEN! ; D

& angående balen: har fortfarande inte fått några kort för alla ligger ju på brorsans dator, får väl kanske ringa imorgon och be han fixa det. Dom ska förmodligen hit nämligen och då kan han kanske hinna fixa det? =) Får hoppas på det bästa! Vill ju se dom, har inte ens sett alla själv än! & såklart lägger jag upp några här i bloggen! =)

Aja.. Nu ska jag softa lite till - ikväll förtjänar jag det verkligen!


idag har jag känt mig såhär haha!


love ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0