Promnight!

Sitter just nu & läser lite bloggar.. Har precis packat ner det mesta & väntar bara på att brorsan ska komma & hämta mig och mammi till hans lägenhet, fast det är inte förens om 2-3 timmar.. Ska nämligen fixa mig där, han bor ju bara en-två gator under där vi ska ha våran studentbal ikväll! =)

& det värsta har inträffat.. Mitt ena öga är heeelt rött =/ Har ingen aning om vad det kan vara! Det sticker lite hela tiden & så blir det rödare, sen lite bättre, sen rödare igen & så håller det på.. Fyfan. Jag lovar att det inte kommer att försvinna till ikväll! Så typiskt mig - äkta otur på såna här dagar! Får väl ta på en piratlapp eller något, haha! Nämen seriöst, snyggt med ett vitt och ett rött.. Representerar iaf att jag kommer från Polen, hahaha! ; D

Nu ska jag försöka fixa mina naglar med det jag har hemma - hade egentligen behövt köpa ett nytt rosa lack men det kanske går ändå.. Är inte säker på om jag hinner köpa det nämligen.

Jaja.. Dags att sätta igång iaf. Är inte säker på om det blir någon mer uppdatering idag men ha det bra annars! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0