Repo, repo, repo, reportage, tage, tage!

Sitter just nu & äter en feeetgo middag, nam nam!

& sorry för mitt deppiga inlägg innan men shit, kände mig verkligen som en annan person idag i skolan - skitkonstigt! Fast förutom mot slutet då =
= Repo, repo, repo, reportage, tage, tage *technodans* ; D Nästa onsdag - utspring, iiih!

Ayah, hur som helst. Nu äter jag iaf mat & är good girl som håller på med en uppgift, börjar bli stressad igen & vill bara bli klar! Det sämsta är att lärare inte arbetar under helger, DET om något skulle save my ass right now! Men det ska gå, det har jag bestämt mig för & jag får alltid som jag vill ; ) haha!

Nä, dags att återgå till maten (LIVET ungefär) & plugget (döden typ) - & kanske lite bloggar också, hehe ; )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0