Say it again

Uum.. Godmorgon eller något sånt..!?
Är ju inte ens morgon längre men aja ; D

Somnade runt 3 igår & den där jääävla filmen som jag ALDRIG lyckas se klart! Kan typ se, 1o min. Sen sover jag. Alltså, den är ju inte dålig men bara det att jag alltid blir supertrött när jag ser den..? Stomp the yard är det iaf. Så det har tagit mig över en vecka att se en film som är lite mindre än två timmar lång, bra jobbat! ; )

Jaja.. Nu ska jag iaf hjälpa mamma med resten av dagens packning, jobbigt! & mina kläder hänger hur som helst, all over the place verkligen och det skär i hjärtat. Jag som är pedant när det gäller sånt måste ha mina kläder i färgordning & inte på fel ställe i garderoben! Menmen.. Får väl tänka att det inte är någon idé att fixa det för snart ska ändå alla kläder ner i lådor & så kan jag hänga upp dom fint i nya lägenheten istället =)

Som sagt; packa var det. Får se vad som händer senare ikväll! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0