Shoppingshopping ♥

Hann aldrig uppdatera imorse innan jag stack, men nu är jag hemma iaf så kan berätta om dagen nu =)

Vaknade 9, men såklart somnade jag om & sov mer än en timme så hade egentligen lite bråttom. Fixade mig iaf, sen tog jag bussen ner till AC & så lämnade jag in mitt cv & försökte fixa hundrakort, dom nya då. Men det funkade inte så fick köpa ett vanligt =(
Sen tog jag bussen till Partille & lämnade in mitt cv där med på ett par ställen. Kollade runt i Allum & köpte lite saker. Sen in till stan & hämta ut biobiljetter för ikväll - natt på museet 2 =)
& så kikade jag runt i affärer där en stund med, hittade ett ursnyggt linne men ingen väska som jag egentligen letade efter =/ Eller jo, ett par väskor hittade jag men jag vill inte stressköpa & jag kände att dom inte var helt rätt så struntade i dom.

Ska få i mig lite mat nu, är sjuuukt hungrig! Hela magen kurrar, haha!
Sen ska jag iväg iaf till bion med sötisen =)

Leopard & svart linne ihopsatt - Gina
Vit t-shirt med ficka på ena bröstet - Gina
Mineralfoundation & ögonbrynspenna - H&M

   



Aja, mat var det! =)


Emma
2009-05-30 @ 21:44:20

snygging! Jättefina grejer^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0