So ridiculous

Är i skolan nu & man kan ju bara säga att jag ångrar STORT att jag gick hit idag. Tog ändå en sovmorgon för mådde verkligen piss inatt/imorse, & det uppskattades inte bara av mig =)

Anyway. Diskussioner igen med klassen & jag orkar inte sånt här mer. Vid såna tillfällen vill jag bara ha tagit studenten för längesen, men samtidigt kommer jag såklart sakna vissa stunder & personer. But right now - get the fuck out ungefär... =) Orkar inte ens lägga mig i, är sjuk och trött och vill bara hem för att göra klart alla jävla grejer och sen softa - göra vad jag vill.

Nu ska jag läsa lite bloggar, har ett prov sen vid 14 när jag egentligen slutar. Lite småsurt sådär men jaja.. Det får gå som det går, dock är jag lagom orolig för två betyg. Förut var det ett, sen blev det två, sen försvann det ena. Men då kom det ett nytt.. Orkar inte!!

6, 6, 6 dagar!!
"Det finns ett slut - håll ut!"
- Very good citat av mig igår ; )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0