This isn't fun bitch

Har varit hemma från skolan ett bra tag nu.. Hade prov om samer idag - gick väl bra =)
Hade fan planer för idag meeeen såklart fuckade det upp sig så nevermind ungefär..

Sitter just nu & lyssnar på Spencer Pratt's låt. Shit så patetisk han ääär! Blir helt galen på såna människor!

Tror jag ska ta & läsa lite bok för inget annat kul lär ju hända idag. Måste dessutom läsa så lika bra att göra det nu, kommer verkligen inte hinna i helgen! Den är fan fullsmockad - om allt blir som jag vill då. Har som sagt inget spännande alls att berätta längre. Det som händer är saker jag inte vill skriva om här så därför blir det knappt några inlägg & dom som blir är bara dryga. Men sen så är det min blogg med så who the hell gives a shit!?



smack på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0