Tireeed!

Usch & fy.. Nu har vi packat ner massor med böcker, kläder & köksgrejer.. Fan så jobbigt! & min värk i nacken/halsen har bara blivit värre.. Sover så jävla snett ibland så det finns inte, haha! Speciellt när jag har en arm åt höger & kliar samtidigt, sen ligger jag med överkroppen åt vänster, men med benen åt höger & uppåt. Låter inte speciellt bekvämt va? ; ) Nja, men så gillar jag att somna tydligen, mysmys ju, haha!

Anyway.. Var ju som sagt på JMG förut. Det sög ganska mycket.. Även om det var lätt närvaro så var det verkligen Stockholm all over again för min del, alltså: ta igen sömnen på alla föreläsningar typ.. Höll på att somna hur jag än satt, tack & lov fick jag en läkerol från Emma och då blev jag mycket piggare! ; D

Sen efteråt gick iaf jag & Emma och köpte godis, nam nam. Sen på stan.. Jag köpte två ursöta somriga linnen men tvekar på om jag ska behålla båda. Fast känner jag mig rätt så kommer jag ändå behålla dom, haha! Kan fota imorgon eller något. Är alldeles för trött för det nu..

Sov ju förut i soffan så kommer knappast gå & lägga mig snart, även om både kroppen och huvudet tar emot som fan och är supertrötta så vill jag inte sova.. Värsta som finns är ju att sova själv natten efter =/ Kanske kollar någon film eller så istället =)

Nattinatti iaf bloggen! =)


JENNNNA
2009-05-09 @ 08:53:06

ja, det kan man..



skriver i mejlfältet (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0