Redan söndag!?

Sjääälvklart somnade jag inte förens runt två igår natt.. Satte på musik på mobilen & somnade i princip till det efter some hard thinking.. Men nu är jag vaken & happyhappy! =)

Har verkligen nada att skriva om just för att det inte har hänt något speciellt på hela helgen.. Ska iaf fixa mig nu snart & sen drar jag till sötisen, mysmys! =)

& så MÅSTE jag plugga den där jäääkla existensialism (stavning?) skiten! Har uppsamlings/omprov imorgon 8:2o! KUL!? Börjar fan 9:4o på måndagar annars, men näänää bara för att jag är skitdålig på filosofi & ingenting fastnar och läraren är helt omöjlig (är hon ens en lärare så kass hon är..?) så måste jag börja hundra år tidigare och lär väl säkert ändå inte klara det...

Okej, förlåt. Var tvungen att få avreagera mig lite haha! ; D Som sagt.. Ska iväg ikväll så får se när jag uppdaterar igen.. Ha en bra söndag nu iaf! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0