Världens tråkigaste måndag

Hann aldrig uppdatera igår innan jag stack, sorry.. Hade fullt upp nämligen - fixade mina naglar som jag sa, sen så började jag plocka i mitt rum & bestämma vilka kläder som ska hänga var osv.. Sen pratade jag med Emma i telefon i en timme & sen var det dags för Desperate & sen åkte jag till sötisen =)

Gjorde nyss prov i filosofi igen & fyfaaaan sån ångest jag har.. Hatar verkligen det ämnet & det känns så fucked up att få ig nu (om jag får det) när jag ändå har försökt och kursen är över snart. Då hade jag likaväl kunnat skita i allt.. Grr hata det ämnet! Välj det ALDRIG om ni har valmöjligheten!

Sån ångest har jag med för att gå upp ur världens varmaste säng & famn för att åka till skolan och göra ett pissprov.. Hatar såånt! Aja, om 2 veckor behöver jag aldrig mer gå upp så äckligt tidigt till skolan, hellre mycket mer till ett jobb! Har jag ett bra jobb så har jag inget emot att gå upp samma tid. Då får jag iaf betalt för det, haha!

Aja.. Nu börjar klassrådet & svenskan snart.. Ska till gamla lägenheten efter skolan & städa lite, sen ska jag & mammi handla och sen ikväll kommer jag hem.. Plugga är det då som gäller =/ & såklart plocka i ordning mer i rummet =(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0