Monday morning

Nu är jag i skolan & är klar med provet! Man kan väl säga att det gick okej. Så sjukt bara att man skulle skriva på alla fyra g-frågor, sen välja två av tre vg-frågor & en av två mvg-frågor. Alltså gör man inte mvg-fråga så har man sex frågor att svara på. & gränsen för g är att klara fem frågor. Ursäkta mig, men vad FAN tänker hon med!?!? Argh, hata hata hata!

Bra med bara kaffe som frukost förresten ; ) Haha gott men fan inte mättande.. Mysigaste morgonen & vakna på iaf. Hade varit allra bäst om man gjorde det vaarje morgon. Speciellt innan prov, precis som idag! =) Happyhappy!

Emma om tjejen som vann mello: hon ser ut som Legolas bror.. Inte syster alltså, utan BROR! ; D hahaha!

Aja.. Nu börjar jag snart.. & GÖTT att jag aldrig mer har iv-val så jag slutar 14:oo idag, shalala! ; D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0