Update

OKEJ jag vet.. Jag är sämst i världshistorien på att uppdatera.. Men har man 1oo saker att göra om dagen så orkar man inet uppdatera mer..

Sen senast jag skrev så har jag iaf hunnit vara med sötisen x antal gånger =), vart på grillfest med Emma, köpt skor & varit i skolan. Låter inte som så mycket, men tro mig. Har sprungit mellan alla grejer fram & tillbaka som en idiot, haha!

Idag mötte jag iaf upp mamma i stan efter att ha spenderat natten & gårkvällen hos sötisen =)
Jag & mamma åkte till våran nya lägenhet, rätt fint/bra område faktiskt.. Kunde man inte tro om det stället. Så har vi iaf skrivit upp vad vi ska fixa i lägenheten och bara kollat allmänt. Ska börja flytta smått redan nu i helgen, men det stora riktiga flyttlasset går nästa vecka!

Värsta är att jag är helt tom på ord nu. Har inget att skriva om, haha! Så jävla misslyckad update på bloggen så det inte är sant.. Jaja, ska ändå försöka få till en vanlig uppdatering varje dag nu.. Ha det bra så länge! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0