You're going home with me tonight

Sitter just nu på den inglasade altanen & äter kitkat, försöker knåpa ihop en hyfsat filosofi redovisning och lyssnar på voice =) Mysmys!
Hade helst velat sitta ute på altanen men då ser jag inte speciellt mycket på skärmen & det irriterar mig så nää, satt ändå där några timmar förut =)

Är snart klar med filosofin iaf för kan inte komma på så mycket mer, rätt svårt ämne. Postmodernism, hmm =/

Nä, ville bara uppdatera nu iaf. Ska sitta här ett litet tag till, sen ska jag hoppa in i duschen (varför säger man hoppa in? Man hoppar ju fan inte in, då lär man ju halka & dö typ..!? ; D) Aja.. Efter duschen ska jag förmodligen iväg, hope so =)

& en gammal klassiker (eller gammal & gammal men ändå..) spelades nyss; kevin lyttle - turn me on

över&ut


Emma
2009-05-25 @ 21:26:27

"Man hoppar ju fan inte in, då lär man ju halka & dö typ" HAHAHAHAHAHA okej det var jätteskojigt :D:D

Btw låten <3 :P

Emma
2009-05-25 @ 21:29:45

hahahahhahahahhahaha



2009-05-25 @ 21:26:27

URL: http://supergirlemma.blogg.aw



AW???????

Jag e så jävla tråkig xP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0