I'M BACK

Tänkte att jag ska bli lite mer back on track med bloggen här dåvaa.. Glömmer förövrigt av mitt lösen så sjukt sällan jag är här inne

Min andra lediga dag idag & egentligen skulle jag ha jobbat imorgon men jag hookade en till ledig muaha, så imorgon är det party ofc & fix hela dagen

Så idag skulle jag egentligen ha gått på stan & så men pallade aldrig ge mig iväg imorse så istället har jag varit duktig idag, fixat massa viktiga saker, tvättat mitt smink, pelat med håret (försöker lära mig min wave maker på ett BRA sätt), även fixat min egna lilla walk-in-closet, gäller ju att vara smart när man har två garderober hoho.. Nu hade jag mest tänkt ta ett fotbad & fixa fossingarna, så skriver senare/imorgon - jag LOVAR!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0