SECRETS

Alltså jag har såååå sjukt mycket på hjärtat nu va. Hade kunnat göra tio inlägg per dag typ jag lovar! Men grejen är att allt är secret, man ska ju inte skriva ut allt i bloggar så därför låter jag helst bli & skriver ingenting, annars är det lätt att något slinker med..

Iaf så är det fan inte många dagar kvar innan man blir vuxen på riktigt, ingen tonåring längre.. Kommer kanske inte bli vuxen i huvudet riktigt än men äsch, det kommer haha! Tycker jag följer mitt motto väldigt bra & har gjort hela sommaren, har inga planer på att lägga ner det - gör allt för min egen skull

Annars så är jag ledig imorgon, gött det. Ska gå till vårdcentralen (hoppas jag!) & sen träffa emma

Ska äta min paj nu & kolla något på nätet så hörs vi

Mikael
2012-05-31 @ 08:43:00

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0