WHAT THE FUCK IS GOING ON

Denna dagen var ju verkligen produktiv.. Somnade igår i sängen framför datorn när jag läste bloggar haha, snacka om trött.. Fast ifs inte så konstigt, var ju ute i lördags & körde all in, lite too much kanske när jag mitt i ett bråk jag skulle starta tappade min älskade ring & kunde fan inte hitta den, puttade & pekade finger 18 ggr på someone & var allmänt förbannad samtidigt som jag hade the time of my life - sjukt hur många känslor man kan uppleva på en & samma kväll. Iaf, igår då istället för att vila så drog jag hem till loffs, vi tog driven på donken & sen till gråbo hem till gisela, kollade film & snackade - mys
Kom hem på kvällen & var sjuuukt trött. Pratade igenom saker med someone, dog lite för blir så trött på folk! & sen tänkte jag verkligen smart, ringde someone & de var ju ännu bättre!  Blev verkligen som jag hade förväntat mig, not... Aja. Vi hade det bra då men nu är nu..?

Sen däckade jag som sagt & sov hela natten. Tvingade upp mig själv imorse, borde inte ha gjort det för sen däckade jag i soffan i x antal timmar haha! Sen upp & köra bil 2 timmar, trodde jag blev pigg efter det men neeej, sov lite till nu ikväll.. & nu borde jag snart lägga mig men vet inte hur trött jag är, mest seg..


Försöker hålla bort alla idiotiska tankar & mitt dåliga humör men känner jag är på väg in en svacka igen, mycket skit nu alltså. Samtidigt som jag vet inte vart jag ska ta vägen för jag har det så jävla kul ibland! Men sure, lite nytt hade aldrig skadat...


Ida
2010-08-12 @ 10:56:11

Hej, tack så mycket för din kommentar, den lugnade verkligen ner mig! Skönt att jag inte är den enda. Ska du på vårdcentralen idag? Mejla gärna mig på [email protected] och berätta hur det gick vad dem säger osv.

Jättekul att du hörde av dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0