ALWAYS CATCHING MY EYES

Mår inte helt hundra nu & jag hoppas starkt på att det har att göra med den där veckan som jag har råkat få.. Just precis, råkat. Haha jag är fan knäpp..
Ifs vet jag att det ligger lite mer bakom mitt halvdana mående nu men ayah. Livet går upp & ner.. Trist att 2o1o börjar såhär bara. Fast hellre dåligt i början för att sen bli bättre
- And I'm gonna so make it!

Just nu råder ny musik bot på det, & även snart lite COD


Vill ut med min bräda nuuu, vill ta en vecka bland snön!  Det rensar tankarna som fan, det enda man koncentrerar på är sig själv, tekniken, backen & hur i helvete man ska klara nästa hopp utan att bryta båda benen hoho




Johanna
2010-01-07 @ 00:04:51

Snö, fjällen! Underbart!! Men jag kan itne åka med mina päron längre :( Vi får försöka komma iväg senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0