BE MINE

Är usel på att blogga nu jag vet, men det har sina ursäkter. En del har jag redan skrivit otaliga gånger, dom andra håller jag för mig själv.

It's a hard thing faking a smile,
when I feel like I'm falling apart inside


Vet inte riktigt vart jag ska börja men jag vet att jag saknar allt. & varje sekund jag tänker på det blir det bara värre. Jag vill bara spola tillbaka tiden & när jag berättar om våra tider så spyr jag nästan på mig själv för hur dum jag var & vill bara börja gråta av saknad & längtan.

Tro mig, jag saknar ALLT. Från alla småsaker som kan tyckas helt obetydliga till alla de stora uppenbara sakerna - alla små gester, skämt, känslor, leenden, sarkastiska/ironiska (yet så helt underbart roliga) kommentarer, läten, moves som bara du kunde göra, när du gjorde så att jag skrattade ihjäl mig (bokstavligt talat) & inte kunde andas & framförallt kärleken & tryggheten. Allt var oslagbart & jag vill ha det så igen!
INGEN kunde & kommer få mig på så bra humör som du fick mig på!




The Hills & The City
2010-01-04 @ 13:19:18

Hej tjejen =) Jag va inne på sidan nu och såg att dom inte fanns längre.. Men om du vill så kan jag lägga upp en bild på skorna ändå.. =)

Elin
2010-01-05 @ 16:45:47

åh:(

Nattiz
2010-01-05 @ 20:26:59

I know the feeling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0