BLOGLOVIN' ALL DAY

Har varit lite off under helgen men det är inte helt konstigt, min första lediga helg innan hellweek (är ledig en dag) & även min första helg utan utgång, har bara träffat Emma en stund (igår) men utöver det har jag faktiskt bara varit hemma. Ville bara ta det lugnt & vila för en gångs skull..

Kan ni fatta att jag satt igår & idag med att läsa alla bloggar jag följer på bloglovin'..? Skrev ju för några inlägg sedan att det var över 600, nja. Det var snarare lite över 700 & NU är jag klar. Helt sjukt!! Gäller bara att hålla uppe det nu varje dag så alla inlägg inte hopar sig, fy..
Har även en ny blogg, därav har jag inte skrivit här.. Men adressen får ni själva hitta om ni så gärna vill, är lite osäker på om jag ska göra den till min officiella om man säger så.

Imorgon ska jag även ta ett stort steg för mig. Ska gå till gymmet bredvid jobbet & kolla vad dom har för utbud. Jag har aldrig tränat seriöst i hela mitt liv. Har bara spelat fotboll & innebandy ett jättelitet tag i klubb men det var aldrig något seriöst & jag skolkade typ alltid från gympalektioner osv. Men nu är det nog dags, the reason? För jag känner att jag behöver bli piggare & få mer energi (vilket man får efter regelbunden träning osv), stärka ryggen (jag är som 80 år pga den) & att jag för första gången har mina egna (!) pengar till att ha en PT, gymkort & sånt
Vi får se hur allt blir - ska prata med läkare, sjukgymnast & sånt också.. Men jag är faktiskt taggad!


Anonym
2010-01-25 @ 11:14:23

inlogg; jenny

lösen; summer

linda
2010-01-26 @ 12:42:14

heej allt väl med dig ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0