TIDSFÖRDRIV

Har haft det grymt tråkigt nu så därför gjorde jag en lista, alltid ett bra tidsfördriv. & nu ska jag hoppa in i duschen. Talk to you latero



Namn: Suss (tar inte hela på bloggen)

Kallas för: Suss såklart, sussssiii & blondii på jobbet hoho c(:

Stjärntecken: Jungfru

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Tre i öronen, vill ha i tragus men har inte vågat än.

Tatueringar: Drömmer som tusan, SKA ha! Har redan en super idé på både ställe & text men tyvärr är texten nog för lång för stället, ska tänka mer.

Längd: 162 cm

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Blond

Fräknar: Jaa några få när solen kikar fram, älskart!

Motto: Jag har miljoner som jag följer varje dag, flera stycken för alla lägen & händelser i livet men en av favoriterna nu är; "skjut inte upp dina drömmar, lev livligt, kyss långsamt, ta vara på varje ögonblick & ångra aldrig någonting som fick dig att le."

Kär? Do I have to answer..? Döm av mitt inlägg längre ner är allt jag kan säga...

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland, pratade om mina usa-planer senast igår & nu vill jag massor igen!

Tycker du att du är attraktiv? Klart!!

Dricker du? Japp, take me out and I'll be your best drinking buddy haha

Röker du? Feströker (när jag inte blir för wasted för att komma ihåg det)
Vilket schampo använder du? Lite olika, förut hade jag alltid Herbal essences men nu blandar jag mellan dom som finns i duschen.
Vilken parfym använder du? Cancan & 212 sexy

Vad är du rädd för? Döden & allmänt förlora betydande personer i min närhet

Gillar du att tvätta? Nää, men när vi hade tvättstuga så var det faktiskt kul ibland haha

Gillar du berg- och dalbanor? Mja, sådär.. Kanonen & balder är ju kärlek men vågar nog inte på mig dom i usa..

Senaste…

Filmen du hyrde? Hyr aldrig film mer så det var ett par år sen..

Filmen du köpte? Köper inte heller haha  Illegal me..

Låten du hörde: Massa, lyssnar på musik 24/7, just nu spelas iaf; Alexandra Burke ft Flo Rida - Bad boys

Låten du laddade ner? Herre.. Laddade ner massor idag/igår/varje dag. Alla såklart hundra år före musik/radio-sverige!

Personen du ringde? Preet från jobbet, my cutie!

Personen som ringde dig? Privat nummer, dom la på i örat när jag svarade

TV-program du såg? Det var nog "Two and a half men" igår natt..

Person du tänkte på? O. Vem annars? Han jag alltid tänker på

Favorit…

Låt: Tror inte någon har en enda låt som favorit. Miljontals, alla beroende på humör of course.

Sak att göra: Jobba, haha nä skämt-å-sido, umgås med alla underbaringar, blogga (läsa bloggar) festa, dansa & lite till.

Sport: Mwah, gillar inga sporter men förra året fastnade jag rejält framför hockey-säsongen, det hade sina orsaker. Kul att första gången jag brydde mig om sport så höll jag på ett lag som vann allt; färjestad

Dryck: Cola.

Kläder: Uuh sinnes jobbigt. Älskar den/det nuvarande stilen & modet men klär mig absolut inte hundra procent efter det. Så lite mixat från det vi har nu till lite min egna sköna stil..

Film: Har nog ingen speciell, finns många bra. Eller jo en, den kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat; Cruel Intensions

Bil: Cadillac escalade & allmänt stora SUV;s, men mer realistiskt - merca slk eller clk!

Serie: Desperate Housewives, Gossip Girl, Two and a half men, HIMYM, The big bang theory, Vänner, Simpsons, The Hills, The City, Rachel Zoe project osvosv. Är en riktig seriejunkie som ni kanske fattar, hoho c(:
Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Eh ja!!

Gråtit över en flicka? Jaa faktiskt. Vänskaps-sett då såklart!

Ljugit för någon? Haha nehe? Jag..!? Årets skämt typ...

Varit i slagsmål? Jupp, inget allvarligt ändå.

Blivit arresterad? Nä, men ska vara på andra sidan.

Träffat någon från internet IRL? Haha jaa.. Vem har inte?

Antal…

Gånger du varit kär? En sak jag alltid har tyckt & alltid kommer tycka; kär kan man vara i hundra personer, samtidigt eller inte - spelar ingen roll. Men förälskad.. Det är en annan sak  

Gånger ditt hjärta brustit? A lot.

Hjärtan brustet på grund av dig? Ett par där också..

Tjejer du kysst? Ehm, ett par..

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Hmm, lite kontakt med min gamla granne/killbästis/skolkamrat. Men bara lite, tyvärr

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Någon gång, skolsak eller så. Inget spännande iaf..

Senaste…

Boken du läste? HAHA! Nä men okej, säkert någon chick lit

Personen du fick e-mail av? En som ville byta länkar..

Personen du fick brev av? Uhm, får inte brev? Isf angående min prenumeration (stavning?)

Personen du fick sms av? En ny polare..

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hela min familj är inte tillsammans längre, men om jag bara menar mammi & jag så var det igår..

Saken du köpte? Mina saker på mellandagsrean

Vad har du gjort idag? Jobbat & suttit här sen jag kom hem. Även proppat i mig godsaker haha!

Brukar du svära mycket? Hahaha, vad tror ni? Klart!

När stiger du upp på morgonen? Olika. Vill gå upp innan 10 men brukar bli runt 11, har jag öppning så tidigare - fast det händer nästan aldrig.

Vad har du på dig? Uuh, nu börjar det hetta till här  haha! Nä men just nu, mjukisar & lång skitsnygg tröja från New Yorker..

Vad ska du göra ikväll? Duscha & sen sova.

Vad är du allergisk mot? Inget.. Kanske pollen, men är osäker på det.

Var har du ont? Denna frågan känns extremt riktad för jag har ont precis överallt. Ska faktiskt till läkare & sjukgymnast imorgon & på torsdag.

Använder du hårspray? Jaa, när jag lockar, plattar & lite allmänt i ruffset ibland bara.. 

Kan du stå på händer? Nää..

Håkan Hellström eller The Ark? Hatar båda men The Ark isf tror jag..

Salt eller socker? Sockeeer nom nom

Gillar du ketchup? Jaa.

Är du glad nu? Hyfsat, försöker hålla humöret uppe & tankarna borta iaf.

Var du glad igår? Det var väl samma som idag.

Vad dansar du till? R'n'b, hiphop & house

Stockholm är… ? Riktigt bull, men kul att vara i, ett måste typ. Men folket som sagt, uss..

Göteborg är… ? Underbart! Men såklart lite segt & dött ibland.

Kan du sjunga? Nja, inte riktigt. Men jag sjunger ändå, älskar det så varför sluta? Palla bry sig om vad andra tycker..
Spaghetti eller makaroner? Är en äkta pasta & snabbmakaroner-junkie så jag älskar båda

Land du vill besöka? Usa!  Annars såklart Thailand, alperna i frankrike & italien, grekland & lite allt möjligt däremellan..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0