GOTT NYTT ÅR!

Haha jag vet att det är lite sent nu men bättre nu än aldrig..
Nyårsafton - Jobb till 15, sen möta en suuuuuperstressad emma & då med betoning på stressad, haha.. Vi kollade på fyrverkerierna vid operan (göteborgs tradition) & sen gick vi hem till mig (min brorsas lägenhet som jag passade) och åt och började fixa oss. Halv tio gick vi till stan & vad ser vi - HELT DÖTT! hahaha..

Visst, jag fattar att folk förar & så men det är fan asmycket folk vid den tiden på en vanlig festdag & eftersom det var nyår så trodde jag att alla skulle vara rädda för att inte komma in & vara där extra tidigt, tji fick vi typ.. Ayah, sen gick vi lite & så träffade vi på två av kanske stans skönaste tjejer; jag satt förövrigt & bytade skor med en av dom mitt i stan för hon hade dom "bloggskorna".. Var ju tvungen att testa ; ) haha! Sen blev vi vänner för natten & det hade varit kul om det höll i sig c(:

Nää - detta nyåret var faktiskt skitkul tills en del saker hände senare & att typ alla mina sms inte har kommit fram!? Men jag fixar det senare, annars puuuurfa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0