KLING

En person jag verkligen har fasnat för är Elin Kling, hade mer en hatkärlek förut men när jag väl satte mig in i hennes blogg & allt hon pysslar med - love
Så boo att jag jobbade ikväll så jag inte hann se henne i premiären av Let's Dance, gillar egentligen inte såna program men när Blondinbella var med förra säsongen kollade jag tills hon åkte ut & det lär bli samma denna säsongen.

Sen att hon är galet snygg i lugg är en annan sak. Fattar inte varför hon inte skaffar det igen..

Elin Kling för Café




Linda
2010-01-09 @ 11:22:23

Allt e bara bra med mig, sj då? :) Ja de var ju de, Kanske något år sen men endå minns man folket man pratat med förr ;P sicket minne man har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0