RANDOM

Har inte kunnat blogga det senaste för min dator/internet har varit heeelt fucked up  Det läskiga är att jag visste verkligen inte varför, & jag är rätt teknisk av mig så datorproblem brukar jag kunna lösa. Men detta alltså, fy.. Men nu är det fixat iaf

Senast var det iaf stan som gällde, hittade två par leggings (ett par look-a-likes & dom andra lack) & en partyväska
Mötte upp Emma & hennes pojke i stan, utgång stod på schemat så vi åkte hem till mig, åt & fixade oss. Var på blvd, näzz som vanligt, trots att dj;n var den mest miffade någonsin
Söndags var det möte i typ 3 timmar, hade IKEA inplanerat också men det blev inte av pga mötet. Får ta det en annan dag, typiskt! Jag som var så sugen & hade massor att köpa, boo..

& idag fixade jag naglarna, gjorde djupt smile med vitt & lite skimmer i, superclassy!
Kommer aldrig sluta fixa dom, det är en vardagslyx för mig & jag tycker fan att jag får unna mig sånt så mycket som jag jobbar! Sen är det snyggt & även hygieniskt. Mycket mer än att rengöra dom själv med aceton med massor med skit i & kladda på något billigt nagellack som skavs av efter en/ett par dagar.. Pratade om det med Linda (nagelterapeuten) idag & det är faktiskt fräschare (även med tanke på mitt jobb) att ha fixade naglar där färgen/glittret sitter som berget & inte lossnar ner i maten osv.

Aja, nog pratat. Vill vila nu & kolla SATC


Linda
2010-01-12 @ 10:25:25

Va jag minns så va de nog 2006 eller något :P sist vi pratade med varann, sen hände de något :S Men men, Roligt o prata med dig igen! :D Bor i angered, hos mina päron tills nu i slutet av månaden, Flyttar till lövgärdet nu. Tog de första bästa lyan men om ngt år lär jag flytta bort frn denna hålan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0